Зарубіжна література 7 клас

Карантин триває!
А отже на вас чекають нові автори та їх твори!


06 травня 2020 року

Тема: "Корнелія Функе . «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у творі".  

Прочитати твір.
13 травня 2020 року
Тема: "Образ Меґі – дівчинки, котра  любить читати. Її пригоди й духовне випробування".
15 травня 2020 року
Тема: "Поєднання уявного і реального світів у творі".
Пройти тест за посиланням (обов'язково вказуйте ім'я): 
8 клас, an interactive worksheet by Olga5
liveworksheets.com

Виконати завдання (в зошиті, відповіді надіслати мені)


Пропоную подивитися фільм



20 травня

НАПИСАТИ ТВІР (контрольна робота) 
надіслати мені у Viber (+0983438260) або на електронну скриньку (Kostya.olya@gmail.com)
1 на вибір:
Чи до вподоби мені майбутнє, яке зобразив Айзек  Азімов у творі "Фах?"

Які висновки я зробив із твору «Чорнильне серце»?
  22 травня
Урок позакласного читання А.Гавальда "35 кіло надії" (прочитати)



17 квітня 2020 року


УСІ ПИСЬМОВІ ЗАВДАННЯ НАДСИЛАТИ МЕНІ.
Тема: "Айзек Азімов "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства. Обоаз Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини"
Завдання: прочитати твір, скласти письмову характеристику Джорджа Плейтена.
Переглянути відеоурок № 31  ( з  7хв40с і до кінця) за посиланням https://www.youtube.com/playlist?list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&fbclid=IwAR2-JsQYDKM-iSIxYzoHOcaOmjEBx_AT8pfKYOEAyX2eA7I1kIxOopYK2_Q&app=desktop   
 Завдання : Охарактеризувати письмово головного героя( міні-твір, 5 -6 речень).
Дати відповіді на питання:
 1. Що хотів довести Плейтон представникам Новії?

 2. Завдяки чому Джордж опинився на найвищому суспільному щаблі?

22, 24 квітня 2020 року
Тема:"Фах". Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
Дайте відповідь на питання: "Чи згодні із системою освіти, яку показав письменник?"
 Про що йде мова у творі? (Мова йде про вибір професії та врахування нахилів кожного з молодих людей. Але, на жаль, не все враховане під час вибору).
- Де відбуваються події? (Події відбуваються у майбутньому на Землі, коли цивілізація зробила великий крок вперед. За фахівцями на Землю прибувають з інших планет, тому що тільки тут їх готують).
В якому значенні вживається слово «Фах»? (Фах – це професія. Але слово набуває і символічного значення. Автор тут розуміє також справжнє покликання людини, талант, призначення).
- Які проблеми порушує письменник у творі? (Автор зображує такі проблеми: основна мета освіти; внутрішня сутність людини, її покликання; місце людини в суспільстві; людина та досягнення науки і техніки; людина і цивілізація).
- Що собою являє День Читання?  Сутність дня Читання полягає у тому, що діти у 8 років «навчаються» читати за допомогою досягнень науки і техніки. Діти зовсім не докладають зусиль. Все за них роблять машини. В творі навіть немає слова «вчитель», дітям до голови прикладають дротики лікарі. Учням спочатку це подобається, дехто навіть заздрить дітям майбутнього. Але дехто висловлює свою думку, що це нецікаво, коли зовсім не докладати зусиль та не застосовувати своїх здібностей.
-  Які відчуття та почуття охоплювали Джорджа Плейтена?
Цитати:
 «І тепер, заплющивши очі, він опинився наодинці зі страхом. Він відчув дротики на скронях. Дзижчання линуло звідкись здаля і поглиналося гупанням крові у вухах, що озивалося відлунням, наче в печері»;
«- І я вже вмію читати? – Джордж не відчував у собі ніяких змін»;
«І тоді, без будь-яких попереджень, його наче оповило грубою повстиною, відокремивши від буття. Він не чув власного тіла, зникли відчуття, весь довколишній світ, зостався тільки він сам і голос, що зринав із безодні й щось шепотів… шепотів… шепотів.».
Отже, відчуття не з приємних, присутній навіть страх, непередбачуваність. Пригадайте свій досвід у навчанні читати, і порівнюють свої враження та почуття з Джорджевими.
Ваші почуття  відрізняються приємними спогадами.
Отже, перевага сучасної освіти в навчанні читати  перед освітою майбутнього, що зображена у Азімова.)
-  Який фах обрав Джордж Плейтен до Дня Освіти? Ким хотів стати Тревіліян?
 (Отже, Джордж мріяв про  професію програміста. Він навіть готував себе до цього, самостійно опрацювавши підручники, які були досить складні, Але бажання і наполегливість були такими сильними, що юнак зумів розібратись з ними. Він робив так, як ми зараз у сучасній школі. Щоб зрозуміти програмування, він спочатку вивчав електроніку та математику. А Тревіліян особливо не задумувався над вибором свого фаху. Його цілком влаштовувало те, що його дід та батько були металургами, і він хотів продовжити їхню справу).
«Тема вибору фаху завжди була предметом суперечок між Джорджем і коротуном Тревіліяном»;
«Річ у тім, що Тревіліянів батько, дипломований металург, свого часу працював на одній з далеких планет. Дід його теж був дипломованим металургом. Природно, що сам коротун, не вагаючись, обрав собі цей фах.»;
«У вісімнадцять років Джордж Плейтен твердо знав, що стане дипломованим програмістом; він прагнув цього, відколи памятав себе»;
«Він ніколи б не осмілився розповісти ні Тревіліянові, ні навіть своїм батькам, що саме робить і чому такий певний у собі»;
«Він (батько) бачив, як і всі довкола, що Джордж має неабиякі здібності й кмітливий розум. А це, безумовно, певний знак, що його чекає блискуче майбутнє».
-  Чому не здійснилися мрії обох юнаків?
(В День Освіти Джордж Плейтен почув такі слова лікаря Антонеллі: «Хоч би як подобався фах, ви не здобудете його, якщо фізіологія мозку показує, що ви маєте здібності до іншої діяльності». А Сем Елленфорд підтвердив: «Ти, звісно, знаєш, яким чином діє земна Програма Освіти: практично всяка людина спроможна засвоїти будь-які знання, але кожен окремий мозок краще підходить до одних видів знань, ніж до інших. Ми намагаємося, по змозі, поєднувати структуру мозку з відповідними знаннями даного фаху, виходячи з потреби на спеціальність.» Ніхто не сказав, що в нього гарні розумові здібності, він потрапив до притулку для недоумків, це пригнічує його. А Тревіліян отримав фах металурга, але за застарілою програмою, що була на плівці. Через це він не був відібраний під час Олімпіади до Новії. Моральні якості та почуття взагалі не враховуються під час оволодіння фахом).  
 - Яким постає світ майбутнього в оповіданні «Фах»?
(Світ майбутнього досить раціонально побудований. Діти не ходять до школи, їм не треба вчити уроки, за них все вирішили науковці. В День Освіти вони отримують вміння читати, а в День Олімпіади набувають фах. У нашому розумінні  олімпіада – це змагання між людьми, які досягли гарних результатів у знаннях чи в спорті, завдяки своїм здібностям, праці, наполегливості. У творі «Фах» Олімпіада – це  отримання молодими людьми знань певної професії, що дають «машини»). 
Таку систему освіти не можна назвати взірцевою, адже вона зовсім не враховує бажання і здібності молоді. Так, Тревіліян не може потрапити на омріяну планету працювати, бо знання здобув за допомогою застарілого апарата. А Плейтен взагалі не отримав професії, хоча готувався стати програмістом).
Система отримання знань у творі антигуманна. Прикладом може бути доля головного героя – Плейтена, який не лише не став програмістом, але й потрапив до притулку для недоумків. Хоча насправді він виявився розумним, його тут будуть готувати для інтелектуальної праці, щоб він разом з іншими вченими вдосконалював програми. Але яких принижень і страждань довелось пережити героєві!)  
    Перенести таблицю до зошита: 
Переваги та недоліки сучасної освіти та освіти майбутнього
    
Сучасна освіта
                                   Майбутня освіта
Переваги
1.Людина сама вибирає фах
2.Можна здобути кілька професій

3.Є можливість вдосконалюватися
4.Можна творчо виявляти оригінальність свого мислення
1.Швидке набуття знань
2.10 років дітей ніхто не турбує. Вони живуть з батьками
3.Висококваліфіковані спеціалісти однієї галузі
4.Держава дбає про освіту
  1. Забезпечення роботою
  2. Високий рівень НТП; заселення тисячі планет
  3. Одна мова для всіх
Hедоліки
  1. Довгий час здобуття освіти
  2. Знання поступово стираються з пам`яті
  1. Не має змоги самовизначитися
  2. Не має пізнавального інтересу
  3. Боротьба за  право влаштуватися у житті
  4. Програмування людини
  5. Прагматичні інтереси, духовність – другорядна
6.Людина -  підневільна, вона повністю підкорена державі 
Завдання:  Заповнити таблицю у зошиті  


Джордж Плейтен
Тревіліян
Соціальний стан  героїв


Моральні цінності


Ставлення о вибору професії та самостійного здобуття знань


Мрії про професію


Доля героїв після Дня Освіти



24, 29 квітня 2020 року
Тема: "Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей".
Скласти письмову характеристику Джорджа Плейтена та Тревіліяна

Переглянути експресурок https://www.youtube.com/watch?v=OYHvfsCV1-w 
 Законспектувати до зошита відповідь на запитання: У чому винятковість Дж. Плейтона?
 Не забувайте у зошиті вказувати дату та тему уроку.
Д/з: написати роздуми (5 -6 речень)на тему" Я є прихильником поглядів Джорджа Плейтона ( або поглядів Тревіліяна) тому що ...."
 або :  Мені більше подобається Тревіліян ( або Плейтен) тому що.....

Сподіваюсь, що ви вже опрацювали матеріал за посиланням: 





Опрацюйте матеріал та зробіть записи до зошитів

Нет описания фото.

Нет описания фото.

Розгадайте кроссенс

На изображении может находиться: 1 человек

Г.Уелс "Чарівна крамниця" 


Послухайте аудіокнигу.





Нет описания фото.
Нет описания фото.


На изображении может находиться: текст «чи уважний ти читач? заповнити таблицю що привернуло увагу джипа y що купували y що принесли додому?»
Пройдіть тест (відповіді занотуйте до зошита)
Нет описания фото.

Дайте відповіді на питання: ( в зошиті)
Нет описания фото.
Порівняйте почуття батька та сина, складіть порівняльну таблицю 


Нет описания фото.

РЮНОСКЕ АКУТАГАВА
«ПАВУТИНКА»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 248-250
- Скласти 10 запитань для інтерв’ю з письменником  
- Прочитати новелу «Павутинка» (ст. 250-251)


КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Для того, щоб її виконати, переходьте за цим посиланням: 

Зверніть увагу! Роботу здати до наступної п'ятниці (24.04)



Немає коментарів:

Дописати коментар