19 травня 2020 року
Тема: Контрольна робота № 6 з теми «Література ХХ–ХХI ст. У пошуках себе і високого польоту»
Дистанційна контрольна робота № 6 з теми «Література ХХ–ХХI ст.
У пошуках себе і високого польоту»
ТВІР на тему: "Чому мене навчили Маленький принц та чайка Джонатан Лівінгстон"
21 квітня - 05 травня 2020 року
Тема: Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття.
Крок перший. Опрацюйте розміщені нижче матеріали.
Крок другий. Складіть десять запитань і відповідей до них за творчістю Річарда Баха. (надіслати мені)
«ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН» АНАЛІЗ
Автор — Річард Бах
Рік видання — 1970
Жанр — повість-притча
Тема — розповідь про молоду чайку, яка навчилася літати та присвячує себе самовдосконаленню і самопожертві
Ідея — потрібно прагнути до самовдосконалення
Алегоричні образи
«зграя чайок – наше повсякденне життя;
політ Джонатана Лівінгстона – свобода; прагнення вдосконалювати політ – шляхи людського самовдосконалення, бажання пізнати сенс буття і осмислити свій статус у світі.
Основний конфлікт в творі «Чайка Джонатан Лівінгстон» — це конфлікт між сірою масою людей (Зграя) та особистістю (Джонатан). Зграя вважає, що вони не здатні пізнати сенс життя, бо він недосяжний, вони кинуті у цей світ лише для того, щоб їсти та жити доти, доки вистачить сил. З цим категорично не згоден Джонатан, яким керує жага пізнання: «Тисячі років ми рискаємо в пошуках риб’ячих голів, але зараз нарешті стало зрозуміло, навіщо ми живемо: щоб пізнавати, відкривати нове, бути вільними».
Композиція повісті складається з 3 частин, і це не випадково, бо
Р. Бах показав 3 ступені духовного вдосконалення Джонатана. 1- усвідомлення ідеї свободи; 2- досягнення досконалості; 3-прагнення поділитися знанням вищої істини з учнями, щоб вони також втілили ідею Великої Чайки – всеосяжну ідею свободи.
14 -16 квітня 2020 року
Тема: А. де Сент Екзюпері "Маленький принц"
1. Виконайте 3 вправи. Кожна вправа - 4 бали. Вишліть результат.
09 квітня 2020 року
Прочитайте підручник ( біографія А.Екзюпері)
Прочитайте твір А.Екзюпері "Маленький принц"
Перегляньте електронну книгу та виконайте завдання:
Тисніть тут
Прочитайте твір А.Екзюпері "Маленький принц"
Перегляньте електронну книгу та виконайте завдання:
Тисніть тут
07 квітня 2020 року
Тема: Контрольна робота №5 з теми "Бароко і класицизм
ПИШЕМО
Дев"яте квітня
Дистанційна контрольна робота №5 з теми
«Бароко і класицизм»
УВАГА! Контрольну роботу пишемо на здвоєному листочку, щоб потім можна було його вставити у зошит для контрольних робіт.
НЕ ВИКИДАТИ!
І. Завдання. Виберіть правильну відповідь. (6х0,5=3 бали)
1. Перший художній напрям, який охопив практично всю Європу:
а) класицизм;
б) романтизм;
в) бароко.
2. Що означає слово бароко?
а) вишуканий предмет;
б) перлина неправильної форми;
в) шедевр мистецтва.
3. Визначальні риси цього напрямку
а) простота, доступність, зрозумілість форм, статичність;
б) раціоналізм, наслідування зразків античного мистецтва, нормативність;
в)парадність, урочистість, пишність, динамічність.
4. Класицизм – напрям у європейській літературі та мистецтві обійняв межі якого століття ?
а) XVII-XIX;
б) XVI-XIX;
в) XVII-XVIII.
5. Найбільше класицизм розвинувся в
а) у Франції у XVII ст.;
б) в Україні у XVIIІ ст.;
в) в Росії у XIX ст.
6. Слово класицизм походить від…
а) латин. classicus – зразковий;
б) англ. сlassicism- взірець;
в) франц. сlassicisme – ідеальний.
II. Продовжіть думку. (3х1= 3 бали)
Жан-Батіст Мольєр. Біографія і творчість
1. Яка комедія Мольєра сподобалася королю Луї XIV
2. Паризький період життя Мольєра розпочинається в …
3. Які комічні прийоми розробив Мольєр?
4. 1643 року вступив у Парижі до акторської трупи …
5. Справжнє ім’я Ж.-Б. Мольера
6. Разом з Бежаром Ж.-Б. Мольєр заснував театр. Він називався
Завдання 7- 9 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит. (3х2=6 балів)
7. Встановіть відповідність між засобами комічного та їх визначенням.
1. Гумор а) їдка, особливо дошкульна насмішка,сповнена презирства.
2. Іронія б) гостре осудливе осміяння негативного.
3. Сатира в) жанр дошкульного змісту з несподіваною кінцівкою.
8. Встановіть відповідність між персонажем Мольєра та його типом.
1. Журден а)благородна людина
2. Дорант б) утілення марнославства
3. Ков’єль в)сварливий чоловік
4. Клеонт г) розумний і кмітливий слуга
д) цинічний дворянин
.
9. Встановіть відповідність між персонажем Мольєра та його вчинком.
1 Журден а) прагне одружитися з Ніколь
2 Клеонт б) хоче поліпшити свої справи
3 Дорант в)відстоює достоїнства людини
4 Ков’єль г)навчає пана Журдена фехтуванню
д)прагне стати дворянином
МОЛЬЄР
«МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ»
Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника ст. 239-244
- Переглянути експрес-урок Ольги Ніколенко «Мольєр»
Перейдіть за посиланням нижче, ознайомтеся з матеріалом та виконайте завдання:
- Переглянути презентацію «Жан Батист Поклен. Мольєр» (автор Г.Дорох)
- Скласти таймлайн (лінію часу) або хронологічну таблицю життя і творчості Мольєра
Додатково:
На допомогу учню:
Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника ст. 236-239
- Переглянути презентацію «Класицизм» (автор Г.Дорох)
- Скласти опорний конспект з теми
- Відповісти на тестові запитання за темою (письмово у зошиті)
Немає коментарів:
Дописати коментар